Translate

Sayfalar

11 Haziran 2011 Cumartesi

Yağlı Boya Tablo Tablolar Resim Sergisi - Prof. Dr. Kutlu Sevin

Yağlı Boya Tablo Tablolar Resim Sergisi


Prof. Dr. Kutlu Sevin dinlenmek için kendisine ayırdığı zamanlarda bu sayfada takip edebileceğiniz yağlı boya tabloları yapıyor..
Kendi deyimiyle 'amatörce' olan yağlı boya resim çalışmaları bir profesyonelin fırçasından çıkmı gibi..





Karlı Dağlar

Karlı dağlar geçit vermez, Garip gönlüm ağlar gülmez, Nazlı yarim gitti gelmez, Tanrım niçin aldın o gül yüzlümü.
Garip gönlüm kanlar ağlar, Gözlerimden yaşlar akar O güzelim lüle saçlar, Kalem kaşlar bal dudaklar Gel bana yarim Tanrım al beni beni de.
Karlı dağlar yol ver bana, Söyle gidem hangi yana, Elden birşey gelmiyor, Tanrım kavuştur beni ona.
Erkin Koray




Göl Kenarı

Göl kenarı, sessiz sakin, içimde yalnızlığa giden bir yol, yüreğimde göz yaşlarım, yarım kalan düşüncelerim. Göl kenarı, güneşlerin doğduğu battığı, yağmurların ıslattığı, mis gibi kokan bir sabaha uyanmak..



Yağlı Boya Tablolarım (My Oil Paintings)


Gitarcı
Gitarını çıkartıp, o en hüzünlü bestesini çaldı. O sevdiği kız için bestelediği parçayı. Kulağına gelen seslere kafasını kaldırdı. Gitar çantasına para dolmaya başlamıştı. Sonra, neşeli bir parça çaldı. Paralar arttıkça şarkılar daha bir hareketli, daha bir neşeli oluyordu. Sonra güneş batmaya başladı. Daha fazla kalamazdı orada, gitarını çantasına koydu ve kalktı. Eve gidecek, yemek yiyecek parası vardı. Derken yağmur başladı. Eve daha çok var, diye geçirdi içinden. Ne zordu hayat. Yağmur altında yürümeyi severdi, ama yalnızken değil. Yalnızken, daha bir ağır yağıyordu sanki yağmur, daha bir soğuk. Eve vardığında, kuşu öterek karşılamadı onu. Sessizlik dolu ev, o an ürpertti. Kafesin yanına gittiğinde, minik kuşu kafesin tabanında yatıyordu hiç kıpırdamadan, öylece. Ölüm dedi, sürprizleri seviyor. Islak giysilerini çıkardı, kuş gibi o da ölecekti, bu sefil hayatta.




Sonbahar

Nasıl iş bu, her yanına çiçek yağmış, erik ağacının, ışık içinde yüzüyor, neresinden baksan, gözlerin kamaşır; oysa ben akşam olmuşum, yapraklarım dökülüyor, usul usul, adım sonbahar.
ATTİLA İLHAN







Yağlı Boya Tablolar



Akşam Güneşi

Batarken ufukta bir akşam güneşi, bırakıp gitmiştin beni sen sevgilim, yıllar yılı oldu hala dönmedin geri, ne olur neolur dön bana, bak batıyor yine akşam güneşi; aşkımı dillerde gözümü yollarda, kimsesiz bıraktın şu gurbet ellerde, sanki kara bulut seni saklıyor benden, ne olur neolur dön bana, yine gölgelendi akşam güneşi.
ORHAN GENCEBAY

Diğer tabloları görmek isterseniz


Yağlı Boya Tablo Tablolar Resim Sergisi Prof Dr Kutlu Sevin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanat,Resim,Heykel,Tiyatro,Sinema,Fotoğrafçılık,Dans