Translate

Sayfalar

16 Şubat 2016 Salı

ÇİZİM » Çizim Teknikleri » Adım adım AT çizimi

adım adım at çizimi
adım adım at çizimi
atcizimi1ÇİZİM » Çizim Teknikleri » Adım adım AT çizimi Detaylı incelenirse hayvan çizimlerinin insan figürü çizmekten pek bir farklı olmadığını göreceksinizdir teknik açıdan. Figür çizerken kullandığımız yatay dikey çizgiler, ovaller, forma yönelik taramalar kafa birim ölçüsüyle genele olan yaklaşımımız neredeyse hepsi aynı. Eskiz çizimiyle başlayıp daha sonra anatominin doğru göründüğüne emin olduğunuzda detayları girmeye başlayabilirsiniz. Özellikle sınava hazırlanan öğrenciler için belli başlı bilinmesi , çizilmesi gereken hayvanlardan bir tanesi attır.

Örnek at çizimleri

atcizimi6 atcizimi5atcizimi4 atcizimi3atcizimi2


# Resim, Heykel # Hareket Sanatları # Tiyatro & Dramatik Sanatlar # Fotoğrafçılık - Fotoğrafçılık Eğitim Dersleri # Grafik ve Tasarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanat,Resim,Heykel,Tiyatro,Sinema,Fotoğrafçılık,Dans