Translate

Sayfalar

14 Aralık 2014 Pazar

kromofor (Paloma) Çağdaş Sanat Galerisi / Dergi


VICTOR BAUER






























"Benim adım Victor Bauer ve kendimi bir Kendinden Öğretilen sanatçı düşünün. Babam ressam ve ben. Çizim ve renkleri ile karşılaşan, O'nun stüdyoda oynayarak büyüdüm Benim önceki çalışmalar çoğunlukla Orijinal özetleri ve benim kendi geliştirdiği yıllarda mıydı stil ve tekniği çoğunlukla sadece palet bıçak kullanarak. Benim hayranlık benim son eserlerinde yansıyan CYBE zamansız hassasiyet için insan figürü ile. Benim resimlerinde ben sadece denemek sadece bir sahne çoğaltmak için, ama ruh hali ve duyguları oluşturmak için. Bazen, i o, ben bir kompozisyon soyut parçaları birleştirin hissediyorum. Ben bir çizim ile başlar Ben bir kompozisyon memnun olduğum zaman. Ben bir palet bıçağıyla kalın vuruş boya uygulamak başlar. Benim bıçak darbeleri, kasıtlı güçlü ve iyi yerleştirilmiş . amaç henüz çarpıcı ve basit bir Work oluşturmak için gerekli ve en az olmaktır. boyama Neredeyse 3D heykel gibi Oldu. Ben önemli değil ne take away ama oranlar ve ışık konsantre.
New York'ta 1969 Şu anda doğumlu ben yaşamak ve çalışmak oldu. İşim ABD, Avrupa ve Kanada'da kurumsal ve özel koleksiyonlarda bulunabilir. "  Victor Bauer


# Resim, Heykel # Hareket Sanatları # Tiyatro & Dramatik Sanatlar # Fotoğrafçılık - Fotoğrafçılık Eğitim Dersleri # Grafik ve Tasarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanat,Resim,Heykel,Tiyatro,Sinema,Fotoğrafçılık,Dans