Translate

Sayfalar

21 Eylül 2010 Salı

Animastar - Animatör Eğitim Programı - Yaşam Oyunu - Ezber Bozan Sıradışı Hareketler

Animastar - Animatör Eğitim Programı - Yaşam Oyunu - Ezber Bozan Sıradışı Hareketler: "Animastar - Animatör Eğitim Programı

Animasyon çok çeşitli anlamlarda kullanılabilmektedir, biz bu eğitim programında, kişi ya da gruplarca organize edilmiş, düzenlenmiş, programlanmış eğlendirme faaliyeti olarak ele alıyoruz. Bunu gerçekleştiren kişilere de Eğlendirici yani Animatör diyoruz.

Proje ve program tasarımı Ekrem Pehlivan tarafından yapılan 'ANİMASTAR' ANİMATÖR EĞİTİMİ 30 Ocak’ta Plato Meslek Yüksek Okulu Sürekli Eğitim Merkezinde başlıyor. 120 saatlik eğitimde, “Animatör”lük yeteneği, bu alanda eğitimi ve bu yönde gelişme isteği olan kişileri bir araya getirerek onları eğitimli “Animatör” haline getirmek olacaktır. Ayrıca katılımcılar, animasyon organizasyonu ve çalışmalarını planlamak, uygulamak için bilgi, organizasyon deneyimi ve beceriler kazanacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sanat,Resim,Heykel,Tiyatro,Sinema,Fotoğrafçılık,Dans